.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان استیضاح نامناسب و مطالبه استیضاح‌کنندگان نامشخص بود
نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح صورت گرفته سه وزیر مجلس گفت: کسانی که بحث استیضاح این وزرا را مطرح کردند نمی‌دانیم مطالبه شخصی داشتند و یا هدف ملی و هاله‌ای از ابهام در استیضاح وجود داشت.

به گزارش شمال نیوز،عبدالله رضیان به استیضاح وزرای کشاورزی، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: استیضاح این وزرا از دو ماه قبل در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که فراکسیون مستقلین مجلس زمان استیضاح را در زمان انجام شده مناسب ندانست و چرا که می‌دانستیم کسانی که استیضاح را مطرح کردند، هدف‌شان مشخص نبود.

وی افزود: کسانی که بحث استیضاح این وزرا را مطرح کردند نمی‌دانیم مطالبه شخصی داشتند و یا اهداف ملی و اما در بحث هاله‌ای از ابهام در استیضاح وجود داشت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه فضای مجلس در روز سه‌شنبه به نفع کسانی نبود که استیضاح کردند، اضافه کرد: در مجلس هر کس اختیار رأی خود را دارد اما به‌دلیل اینکه زمان مناسب نبود و با عجله اتفاق افتاد، به موفقیت نرسید.

این مسؤول درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی ظرفیت بالایی در زیرساخت‌ها دارد و نگاه مجلس این است اگر آخوندی در بحث شخصی مشکل داشته باشد اما عملکرد مثبتی دارد و در کار مشکلی نداشت؛ بسیاری از اصولگرایان هم به این وزیر رأی دادند.

رضیان با بیان اینکه به‌عنوان نمونه برای محور سوادکوه قول و قرارهایی که این وزیر در مدت مشخص داده بود، انجام و مشکلات آن برطرف شد، تأکید کرد: برقی کردن خط ریل گرمسار به اینچه‌برون که باید از سوادکوه بگذرد، برای ما بسیار اهمیت دارد، همچنین برای خط ریل تهران ـ آمل رقمی به‌صورت فاینانس مصوب شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه مسکن مهر نارسایی‌هایی وجود دارد که به‌دلیل سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته است و 50 هزار واحد مسکن مهری که در کشور مشتری نداشت، به کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شده است.

این مسؤول گفت: وزیر راه و شهرسازی درباره مسئله شخصی و مسائل مالی که مطرح شد می‌گوید مگر در کشور دستگاه قضایی وجود ندارد که بیاید مسائل مالی بنده را پایش کند، باید 7 هزار میلیارد سرمایه‌ای که مطرح می‌شود را بررسی کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.